Sunday, February 22, 2009

My work "T-Rex" is putting in CGArena aug-sep 2008 magazine!

Hello! This is surprised for me and I am too late to detect it.^^|||

My work "The king of jungle_T-Rex" is putting in CGArena aug-sep 2008 magazine!

This issue↓
and my work is here↓


f you want see this magazine, you must login CGArena forume, but you still can see it at:
http://issuu.com/kadevin/docs/cgarena_aug-sep2008_mag

This is my honor and I am very thanks CGArena! I will more strive in the future, and hope more people like my works! Thank you everyone! ^^



嗨!這真是讓我又驚又喜的消息(同時我知道的也會不會太晚了點^^|||)。

我的作品"The king of jungle_T-Rex"被收錄在CGArena2008年8月號的電子雜誌上了!

哈哈,這算是跨出第一步吧,自己的作品被國外CG雜誌(電子的)所認可,跨頁展示整個就很有氣勢啦!哈哈!^^

由於要登錄他們的網站成會員才可以下載該雜誌,若對雜誌內容有興趣的可以去上面所附的網址,可以看到全部。或者也可以教我如何把檔案po上來啦。^^

總之,作品能夠獲的青睞對我來說是一種榮耀(儘管祇是他們眾多的作品之一而已),未來我也會更加努力製作出能稱的上是優秀的作品,希望更多的人會喜歡我的作品,在這裡就先跟CGArena、各位,說聲謝謝了!^^

No comments:

Post a Comment